פתח תפריט

אילו מערכות בטיחות חשוב להתקין במבני ציבור?

אילו מערכות בטיחות חשוב להתקין במבני ציבור

 

 

קבוצת אורון מומחית בייזום, תשתיות ובנייה למגורים, בנייה מתועשת והנדסה אזרחית וכל הקשור אל מחצבות, בטון, אספלט והובלה לתעשייה.

 

כחברה אשר אחראית לתחומים כה חשובים ונרחבים אנו שמים דגש גם על מערכות הבטיחות המותקנות במבנים עליהם אנו אחראים. במאמר זה רשמנו בפניכם מהן אותן מערכות בטיחות אותן יש להתקין במבנים ציבוריים. הבה נתחיל..

 

מבנים ציבוריים ובטיחות

כל מבנה ציבורי במדינת ישראל חייב להבטיח רמה גבוהה של בטיחות לקהל המבקר בו. כדי לא "להמר" על הדברים, קיימים תקנים ותקנות בשלבי הבנייה השונים של מבנים ציבוריים. חלק מאותם כללי בטיחות ומערכות אשר מהווים חלק בלתי נפרד מכל מבנה ציבורי הם:

מערכות לכיבוי אש

חשוב להתקין בכל מבנה ציבורי מערך בטיחותי לגילוי וכיבוי אש שכולל התקנת מערכת ספרינקלרים. חשוב להבין שמבנים ציבוריים יכולים לאגד בתוכם כמות גדולה מאוד של אנשים וכיוון שכל מבנה ציבורי מצוי בסיכון לשריפה ולכן חשוב לנקוט באמצעי בטיחות מחמירים על מנת להבטיח לכל אדם שעובד במבנה זה או מגיע אל מבנה זה את רמת הבטיחות הנאותה.

 

כל מערכות הכיבוי במבנים ציבוריים תמיד יותאמו למבנים בהם הם מותקנים וברוב המבנים יותקנו: גלאי עשן במרחבים הפתוחים של המבנה. מתזים אדומים בכל קומה של המבנה הציבורי וזאת בהתאם להנחיות הבטיחות וכמובן שיש לבצע התקנת מערכת ספרינקלרים בתקרת המבנה, שכן מתזים אלו יהיו אחראים על התזת כמויות של מים או חומר מיוחד לכיבוי דליקה, במקרה בו מתרחשת שריפה בבניין.  

 

 

מניית קבוצת אורון - לצפיה במניה לחצו כאן

כתובת משרדינו בבאר שבע:

יהודה הנחתום 6, בית דניאל, באר שבע

 

כתובת משרדינו בחולון:

הרוקמים 26, מתחם עסקים עזריאלי, חולון


טל. 08-6295000

פקס. 08-6270051

מייל.  oron@oron-group.co.il

 

לאתר האינטרנט של אורון נדל"ן

www.oron-nadlan.co.il

 

כל הזכויות שמורות לקבוצת אורון בע”מ

אודות הנגישות

קבוצת אורון - אחזקות והשקעות בע    דן אנד ברד סטריט duns

 

חותם אמינות עבריתחותם אמינות עברית

 

הפעל נגישות

בניית אתרים