פתח תפריט

עבודות תשתיות ופיתוח

עבודות תשתיות ופיתוח

 

 

מיום הקמתה נמצאת מדינת ישראל, בתהליך מתמשך של התרחבות וגידול במספר התושבים. גידול במספר התושבים דורש בניית בתים חדשים, רחובות חדשים, שכונות וערים חדשות. כל אלה מצריכים תשתיות מתאימות ועבודות פיתוח בהיקפים גדולים. 

 

מאחורי כל שכונה או פרוייקט בניה חדש קיימת עבודת פיתוח אשר אחראית במידה רבה מאוד לאיכות חיי התושבים בטווח הקצר ובטווח הארוך. זה נכון שכל בניין חדש נראה יפה ויציב לאחר בנייתו, אך אם עבודות הפיתוח והתשתיות לא יתבצעו כפי שצריך, מהר מאוד יהפכו חיי התושבים לסיוט מתמשך. אז מה הן עבודות תשתיות ופיתוח? מדוע הן חלק חיוני מתהליך הבניה? מי אחראי על עבודות אלה? במאמר הבא נעסוק בנושא זה שמעטים שמעו עליו, אך חשיבותו רבה.

 

מה הן עבודות תשתיות ופיתוח?

העבודות השכיחות כוללות התמקדות במספר תחומים שונים, עם עבודות הפיתוח ניתן לכלול עבודות עפר, סלילת כבישים ומדרכות, תכנון וסלילה של קווי ביוב, תכנון והקמה של קווי חשמל, בניית קווי מים, תשתיות לכבלים, בניית מסילות רכבת ואפילו בניית רכבת קלה. אך לא מדובר רק על הכנת אזור מאפס. פרויקטים של בניה בלב ערים הופכים כיום לנפוצים יותר ויותר. בעבודות פינוי בינוי נדרשת החלפת התשתיות ישנות לתשתיות חדשות אשר יעמדו בעומס העומד לגדול באופן משמעותי. מדובר בעבודות המתבצעות בשכונות מאוכלסות במרכזי הערים מה שהופך את הפרויקט למורכב עוד יותר.

 

דוגמאות לכמה עבודות פיתוח שכיחות

 

אל מי פונים לביצוע עבודות פיתוח?

עבודות פיתוח מתבצעות ע"י חברות המתמחות בתחום. עבודות אלו דורשות התמחות מקצועית וניסיון רב. על העובדים בחברה להיות מוסמכים ולעבור את ההכשרות הנדרשות. על קבלן העבודה לחזיק בכלי צמ"ה – ציוד מכני הנדסי, המתאים למשימה ולרשימת הדרישות. לכן הדרך הטובה ביותר לבחור את החברה המתאימה יהיה להעדיף חברה בעלת ניסיון מתאים, עם ציוד, כוח אדם וכל האישורים הנדרשים.

 

תחום התשתיות והבניה של קבוצת אורון מספק מענה רחב של מגוון יכולות הנדסיות מקצועיות, משלימות ומורכבות בתחום הבנייה והסלילה, בניית פרויקטים למגורים,
בניית גשרים, עבודות גאו טכניות ומנהור ובניית מבנים מתועשים וסלילת כבישים. לחצו למעבר לחטיבה

 

 

 

מניית קבוצת אורון - לצפיה במניה לחצו כאן

כתובת משרדינו בבאר שבע:

יהודה הנחתום 6, בית דניאל, באר שבע

 

כתובת משרדינו בחולון:

הרוקמים 26, מתחם עסקים עזריאלי, חולון


טל. 08-6295000

פקס. 08-6270051

מייל.  oron@oron-group.co.il

 

לאתר האינטרנט של אורון נדל"ן

www.oron-nadlan.co.il

 

כל הזכויות שמורות לקבוצת אורון בע”מ

אודות הנגישות

קבוצת אורון - אחזקות והשקעות בע    דן אנד ברד סטריט duns

 

חותם אמינות עבריתחותם אמינות עברית

 

הפעל נגישות

בניית אתרים